Controle in Barcelona

 Lieve lezers,


Aanstaande maandag 22 mei hoop ik samen met Bart weer af te reizen naar Barcelona waar we woensdag een ziekenhuis dag hebben.

Het is nu ruim een half jaar geleden alweer dat ik ben geopereerd.

In eerste instantie wilden we heel graag de scan hier maken en via Zoom een afspraak met dr. Gilete hebben voor de uitslag.

Maar na overleg en uitleg van mijn revalidatie arts bij het Roessingh zijn we er toch van overtuigd dat het beter is om voor de controle nogmaals naar Barcelona af te reizen. 

Ook om de arts de kans te geven mij in het echt te kunnen zien en onderzoeken.

Er is zoveel veranderd sinds de operatie dat hij denk ik niet weet wat hij ziet.

Ditmaal gaan we met het vliegtuig, superspannend want de laatste keer was 13 jaar geleden en 'gezond' en nu gaan we ervaren hoe het is en wat voor effect het heeft op de fusie.

Uiteraard zal ik mijn nekbrace daarom ook dragen tijdens de vlucht.

Ik ben heel benieuwd naar de uitslag van de scan en gesprek met dr. Gilete naderhand.

Ik ben er van overtuigd dat het allemaal goed moet zijn omdat ik me zo goed voel en ook de revalidatie goed verloopt. Maar dat moet het onderzoek uitwijzen of dat klopt.

Ik zal jullie uiteraard weer op de hoogte houden wat de uitslag is geworden.

Bedankt voor het lezen en me interesse.

Liefs,

Rianne Scholman 

In God we trust 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Update na operatie

Hoe is het nu?