Kosten van de operatie

 Lieve lezer,

Helaas wordt de operatie niet vergoed. 

Wat dus betekent dat we weer moeten crowdfunden om het benodigde bedrag bij elkaar te kunnen krijgen om de operatie te betalen.

Dit was ook één  van de redenen waarom ik de beslissing bleef uitstellen.

Ik vroeg me af of ik het wel waard ben, en ook wat iedereen dan wel weer zou denken.

Ik kan dat gelukkig nu wat beter relativeren omdat ik óók denk; 

Als iemand een operatie nodig heeft die wél door de zorgverzekering vergoed wordt is diegene dat ook waard en kijkt er ook niemand raar op als hij of zij bijv. ergens een ijsje eet.

Het is iets heel raars maar door het crowdfunden voel je je toch een soort van verplicht om over alles wat je doet een financiële afweging te maken, 

dat doet iemand met een knieoperatie toch ook niet!?

Nou ja, dit zijn zomaar wat gedachtes die allemaal door mijn hoofd spelen.

Maar hoeveel geld is er dan nodig zul je wel denken, waar hebben we het dan over?

Schrik niet, 


Zoals je ziet is dat niet niks.

Gelukkig zijn er heel veel lieve mensen die hiervoor actie gaan ondernemen en zo hopen we ook dit bedrag weer bij elkaar te krijgen. 

Mocht je nu alvast denken ik wil daar iets aan bijdragen; via  https://stichtingsteunriannescholman.nl is dit al mogelijk. De informatie op de site is nog niet up to date, maar de betaal-link werkt wél 😉

Wederom heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om ook dit weer te lezen.

Liefs Rianne

Reacties

Populaire posts van deze blog

Update na operatie

Controle in Barcelona

Hoe is het nu?