Dankbaarheid, spanning en hoop

 Lieve lezer, 

Wat ben ik/zijn wij enorm dankbaar voor alle mensen om ons heen die zich op wat voor manier dan ook voor ons inzetten om de crowdfunding onder de aandacht te brengen. Ook zijn we enorm dankbaar voor het bedrag wat er tot nu toe als is opgehaald! We zijn er helaas alleen nog lang niet en ik hoop zo dat er in de weken die er nog zijn we op wonderbaarlijke wijze toch richting het benodigde bedrag komen.



Elke dag komt de operatie nu dichterbij, dit geeft ook spanning met zich mee. Je weet uiteindelijk nooit van te voren hoe het gaat verlopen, mag alles goed gaan? En dan doel ik niet alleen op de operatie zelf maar ook op de reis er naartoe, het verblijf voor een aantal weken in Spanje en de jongens die na een week weer terug naar huis vliegen voor het eerst in hun leven en dan thuis zijn met opa en oma. 

Ook heb ik dromen, dromen over hoe het na de operatie gaat zijn. Wat kan ik dan allemaal? En hoe beperkt het mij? Ik droom alweer van hele carrières, gaat vast niet gebeuren, maar alleen de gedachte dat het eventueel misschien weer mogelijk wordt om me 2 uurtjes per dag/ week in te kunnen zetten als vrijwilligster geeft mij moed! 

Hoop doet leven is zo’n gevleugelde uitspraak, maar is ook echt zo! Hoop op een toekomst hier, maar zeker ook op een toekomst die voor eeuwig is!!

Daarom wil ik iedereen die dit leest ook vragen om voor mij/ons te bidden. Zonder zegen van God zal het op niets uitlopen.

Super bedankt weer voor het lezen.

Liefs Rianne



Reacties

Populaire posts van deze blog

Update na operatie

Controle in Barcelona

Hoe is het nu?